Dažniausiai užduodami klausimai
-
1. Kodėl vėluoja užsakyta prekė pagal nurodytą pirminę gavimo datą?
Dažniausiai gavimo data nurodyta preliminari ir pagal tiekėjo pateikiamą informaciją. Tačiau ne retai pasitaiko įvairių priežąsčių (tiekimo problemos, gamybos iššūkiai, paskirstymo nesklandumai ir kita), kai gavimas nukeliamas papildomai nuo 1-6 mėn. Užsakant ir perkant bet kurią prekę su prierašais Pre-Order, reikia įsivertinti, kad prekė gali keliauti gerokai ilgiau nei numatyta pirminė data. Visoms prekėms taikoma 12mėn. taisyklė, kai nuo užsakymo praėjus 12mėn., galite rašyti prašymą atšaukti užsakymą ir grąžinti sumokėtus pinigus.
2. Kodėl kai kurioms prekėms nenurodyta nuotrauka, kad būtų galima suprasti kaip jos atrodys?
Šioje el. parduotuvėje bus dažnai Pre-Order principu parduodamos prekės, kurios nebus nepradėtos gaminti, dažnu atveju nebūna tiekėjų patvirtinti galutiniai dizainai ir tokiu būdu nebūna paviešintos prekių išvaizdos. Nors nėra būtinybės užsakinėti prekių be pasirodžiūsių oficialių nuotraukų, tačiau gana dažnai tam tikra produkcija ir/ar jų linija būna itin limituota pirminiam gavimui, todėl laiku nespėjus padaryti užsakymo, kita užsakymo proga gali atsirasti tik po 3-6 mėn., arba visai nelikti galimybės užsakyti.
3. Ką daryti gavus brokuotą ar pažeistą prekę/pakuotę?
Visada atsiimant užsakytas prekes iš siuntų tarnybos, ar atsiėmimo taško, būtina įsitikinti ir patikrinti, kad prekės kokybė atitinka Jūsų lūkesčius. Jeigu pastebite siuntimo metu patirtus prekės/pakuotės pažeidimus, juos visada fiksuokite kuo anksčiau, kad būtų galima reikalauti žalos atlyginimo. Turint tinkamus įrodymus, kad gavote brokuotą ar pažeistą prekę/pakuotę, turėsite daugiau šansų gauti kompensaciją.
4. Ką reiškia užrašas PRE-ORDER prekės pavadinime? Kodėl prie tokios prekės rašoma, kad yra sandėlyje, bet gavimas tik po kelių mėnesių?
PRE-ORDER reiškia, kad tai yra išankstinis užsakymas, kurį atlikus teks laukti iki nurodytos gavimo datos, ar net keliais mėnesiais ilgiau dėl tiekimo iššūkių. Deja, kol kas svetainės funkcionalumas neleidžia kitaip užsisakyti/pirkti numatomus naujai išleidžiamus modelius, ir sistema klaidina, kad prekė yra sandėlyje.